onsdag.

hann tyvärr inte skriva igår men jag var i skolan som vanligt, och så var även julia med hela dagen.
sen effter alla galet tråkiga lektioner åkte vi till fina nyköping.
jag trivs så jäkla bra där helt enkelt, bara att veta att brorsan finns runt hörnet är den bästa känslan!
dom spelade även sin sista och avgörande match om dom skulle få vara kvar i sin serie eller åka ner till 1:an.
dom vann sin match och är nu därför kvar i j18 elit!
och jäklar så gulligt det var efter matchen när dom tacka publiken, sjöng deras segersång och hade massa kramhögar. man blev ju rörd tammesjutton! men det är skönt att se, för då vet jag även att min bror har det jäkligt bra!

idag har skolan gått hyffsat bra, fyfan så less jag är på det just nu!
många saker i mitt liv känns för tillfälle jobbigt.
vet inte hur saker och ting kommer se ut om några veckor/månader/år, man vet aldrig i för väg hur det kommer vara. jag vill bara flytta hemifårn och komma loss. och nästan i förväg veta hur jag kommer ha det efter sommarlovet och om några år.
svackor i livet kommer alltid, ibland. och jag känner nu hur skönt det skulle vara att somna i ett par veckor och sen vakna upp då allt är bra.

just nu är hanna här och vi ska snart kolla på lite grejer vi ska handla.
och sen om några timmar ska vi iväg och träna skivstång. mys.
hoppas alla inte har samma tankegångar som mig.
och jag hoppas att alla mår bra!

live for life.

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0