sjuklingen

ingen skola blev det för mig idag eftersom att natten var den jobbigaste på sjukt länge.
tror jag somnade efter halv 3 nån gång, när alla mediciner hade börjat värka.
för jag vågade inte somna innan det eftersom min andning är som den är.
just nu mår jag som en sten rent åt helvete.
huvudet är tungt som en också.

idag har jag trotts alla bekymmer hunnit med en hel del saker.
jag och mamma tog en liten tripp för att först hälsa på mormor och sen så åkte vi o pröva min balklänning, så nu har jag en sån också, kalas! sen åkte vi förbi chilli på vägen hem där vi handla lite bra och ha grejer.
nu har jag precis kommit hem och är hungrig som en björn tur att pappa va hemma och laga god mat till oss.
så nu ska jag äta mig tjockare!
bild på klänningen kanske kommer sen.
tack så jätte mycket för klänningen mami och papi!

och jag vet inte om jag orkar och har energi att gå till skolan imorgon.
men det visar sig.
skriver mer sen.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0