skin skin som den sol du är.

idag har jag pluggat riktigt bra i skolan om jag får säga det själv.
så nu känns det lite bättre iallafall.

och nu sitter jag här & har ont i huvet som en jävla grek.
men jag har bra sällskap så då ska man inte klaga.
senare ikväll ska jag träna skivstång om det går med huvudet.

och sen ska jag nog försöka fixa färdig min no läxa, om det går utan böcker.
egentligen är det inte brottom med det men skönt att ha det gjort när det är så mycket annat samtidigt.

juste sen fick vi även resultat från sv-nationella här om dagen och jag blev godkänd,
men helhetsbedömningen kommer göras när dom läst uppsatsen, så efter helgen vet jag exakt. skönt!

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0