somliga går med trasiga skor.

idag har jag klarat mig igenom ännu en skoldag.
och jag börjar känna hur jag snart kommer få sommarlov!
eftersom jag går två veckor innan alla andra också. as najjs :)

nu ska jag plugga lite, och sen ska jag hem till hanna igen.
för just nu är jag hemma och fyller på lite ny energi bara. och lite plugg.
det bästa med den här dagen är att min röst börjar komma tillbaka, i måndags & tisdags kunde jag knappt prata.
men nu kan jag till och med sjunga! haha, sen en annan bra grejj är ju att vi ska ha lite kvällsmys hos hanna idag med sjukt underbara tjejer! <3

ikväll hoppas jag aik yttligare en gång krossar hv!

bilder från gårdagen.

hanna's & min lunch igår, skapliga på att äta måste jag säga!


och kladda har du alltid älskat att göra!


det är inte så konstigt att man är stressad och har huvudvärk nästan jämt när man har allt det här i huvudet.
men imorgon blir jag av med några upg iallafall men då krävs en redovisning av Vintergatan först, och det kan man alltid hoppas går vägen!

nej nu måste jag ta tag i mitt liv & alla dessa uppgifter!

puss.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0