synd att du inte talar sanningen för mig.

igår var jag på hockey hela kvällen & fick med mig två bra resultat hem!
för det första kom aik vidare och ska nu spela semifinal, kanon!
och sen så vann nyköping över vallentuna med 5-2 kalas!
och min bror gjorde ett mål igår också.

vit med orange på hanskarna.
du är grym min bästa storebror! <3


idag har jag börjat dagen med att skriva prov i 2,5 timmar. skit roligt.
och det var verkligen super svårt, chansa typ på allt men ibland har man turen med sig, och det hoppas jag att jag har!

efter skolan följde anna med mig hem vi käka lite och sen gick vi till solen, men tyvärr var det upptaget så vi gick hem en stund och gick tillbaka igen.
så nu är jag brun & fin, men tyvärr är inte anna lika brun för när hon la i pengarna sattes inte solariumet igång.
vi har inte turen med oss idag känns det som!

nu har jag precis ätit & sitter nu o väntar på anna, och om ett ta ska vi iväg och bränna på våran skivstång.
hehe.

ha det!

live for life.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0