det är inte lätt när det är svårt.

nu har jag precis kommit hem från ett galet jobbigt skivstångspass!
och jag känner mig tjock som en ko idag, (och ser ut som en) även fast jag inte har käkat onyttigt på jättelänge, men tyvärr så fuska jag idag eftersom att vi hade provlunch på hk och gjorde chokladmous.
men samtidigt så kanske jag träna bort det nyss om jag har tur.

just nu går mitt liv upp och ner i berg -o dalbana. 
måste bara säga att allt är tråkigt och segt just nu.
vart har jag tagit vägen glada, spralliga caroline maria sundell.
jag känner mig som ett regn moln som bara visar sina känslor helt enkelt.
ingenting funkar, skolan är det 1000 gånger för mycket i just nu.
tjaffsar med en person, bara för att min stubin är millimeter kort.
jag orkar inte, och jag vill få min sovpaus nu i flera flera veckor.
sen lovar jag att komma tillbaka.

min älskade julia skrev så gulligt i sin blogg om mig här om dagen, varför just jag av alla miljoner människor.
kan man ju fråga sig.
ville bara säga detsamma och jag älskar dig massvis!
här kan ni ta del av det.
http://juliaeandersson.blogg.se/2011/march/carolinemariasundell.html

godnatt.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0