1000 frågor

tio sanningar om dig själv och en bild på dig själv.
1. jag kan hatar att bråka med mina kompisar.
2. jag älskar att umgås med människor.
3. jag har galet dåligt självförtroende.
4. jag får dåligt samvete över nästan allt jag gör.
5. jag älskar småbarn.
6. jag har humörsvängningar som ändras super snabbt.
7. jag kan inte skojja om att var elak.
8. jag tycket att det är lite småläskigt att vara utomland, men ändå längtar jag ihjäl mig nu.
9. jag älskar aik.
10. jag tycker om att kolla på hockey.

ful bild. men har inga andra eftersom min kamera är pajj.

Nio saker jag gör varje dag.

1. pratar
2. skrattar
3. smsar
4. sjunger 
5. äter
6. sover
7. änvänder läppsyl
8. tuggar tuggummi.
9. gör bort mig.


Åtta saker som irriterar mig.

1. när någon smaskar när man äter
2. när någon smsar mycket när man är med den.
3. dryga människor, som tror att dom är nått.
4. människor som ljuger.
5. när man inte kan hålla det man lovar.
6. när någon klagar på en fast den inte gör det bättre själv.
7. sånna som tror att dom kan allt.
8. människor som skryter.



Sju rädslor.

1. att bli ensam
2. att förlora vänner
3. att inte räcka till
4. att jag får en jobbig framtid.
5. spöken & spindlar
6. att inte komma av tåget  
7. att gå över övergångsstället


Sex vänner jag tycker om extra mycket.

marus, andréa, hanna, julia, anna, josefin & elin . alla är speciella men ni har det lilla extra, & är närmare vän med mig.


Fem saker jag inte kan leva utan.

1. kompisar
2. mobilen
3. duschen
4. datan
5. familjen



Fyra minnen jag aldrig glömmer.

1. resan innan thailand 2008, då jag var så jäkla rädd så jag tjöt.  
2. dalecarlicup 2007 & 2010.
3. teknik för tjejer när julia hoppa i vattnet med kläderna på efter hennes systers sko. haha.
4. alla somrar på öland.


Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga.

1. pajjas
2. mongo
3. fan


Två saker jag önskar att jag kunde göra.

1. spela fotboll på hög nivå.
2. flytta hemifrån.


En person jag litar på.

1. nästan ingen men på världens bästa storbror marcus sundell.


live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0