lördag 5:e mars.

idag har jag inte hunnit med så jätte mycket förutom att äta frukost,
fixat mig & fixat bilder.
men nu är jag klar för att hitta på något iallafall.
om dryga timmen ska jag ner till hallen för att kolla på mina kära vänner som ska spela match.
sen har jag inga flera planer för idag förutom att jag ska vara med andréa ikväll.

här kommer bilder på mina kläder.
bild 1- jeans från hm & linne från hm.
bild 2- linne från hm.
bild 3- tröja från cubus.
bild 4- mönstret på linne 1.
bild 5 - skjortan från hm.


suddig bild, men mina nya jeans & spets linne. + ett annat nytt linne.







kunde inte få nån bra bild på den här, så fick bli från nätet.

det här får nu nöja er med.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0