deal

idag har jag infört en jävlig grej. - ett godisförbud.
egentligen behöver jag inte godis,
för det är varken bra för mig eller för min kropp.
och det måste jag klara av,

håller jag mig till thailand så ska jag få fixa tandsmycke där nere.
så nu har jag regler på vad som räknas som godis & inte.
och jag får inte ens äta nötter, utan om jag verkligen behöver så får jag äta glass en av helgdagarna.
det är de jag kommit överens om med mina päron.

och det är ju alltid bra att ha ett mål, en belöning.
självklart ska jag försöka hålla mig längre och måste därför komma på en ny belöning efter thailand.
jag har inte ätit godis sen i lördags & det är fan i mej inte lätt att strunta i alla go saker.
men jag ska inte ha några! :)
det är bara 23 dagar kvar till thailand sen har jag mitt smycke!

usch för godis! :)

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0