du är rolig du.

jag & andréa fortsatte att ta det lugnt hela dagen.
och sen nu på kvällskvisten åkte vi iväg o sola.
så nu är jag lite brunare iallafall, måste ju ladda på inför balen & thailand!
just nu är min mage jättebrun men synd att det inte håller i.

om ett ta ska jag lägga huvudet på kudden & låta drömmarna forsa in.
för nu på senaste har jag drömt så mycket att jag nästan längtar att få nästa överaskningsdröm!
helt sjukt men sant.

imorgon är det skola igen, vilket som känns jäkligt tufft redan nu.
det är verkligen inte kul där bara massa stress & bekymmer.
men ibland finns det en hel del glädje med!


jag älskar dig världensbästa storebror!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0