en dag på stan med en bra anna!

skoldagen idag inleddes med ett boxningspass på idrotten med instruktörer o grejer.
det brände lite i både armarna & benen måste jag säga! :)
sen rulla dagen på fint, men sen så åkte jag & anna in till uppsala med 20 över 1 bussen & struntade alltså i våran bildlektion, lovely!
vi fick många timmar på stan & konstaterade att värmen var som utomland när man gick där o shoppa.
och det var jättetrevligt!
nu har anna entligen hittat sin balklänning & jag fick också med mig lite grejer hem.
bla: en klänning, två par shorts, en klocka & underkläder.
bild kommer imorgon.
när jag kom hem färga jag håret så nu är det kolsvart.
kanske inte det jag önska mig men det försvinner nog snart!
nu har jag precis pluggat lite & tänker nu lägga mig & sova med ett gott samvete!
JUSTE! jag fick vg på mitt efterkrigstiden-prov, hur bra är inte det egentligen?! as bra!!
för första gången fick jag bra efter första försöket, stolt tjej! :)

tack för idag anna!

godnatt!
live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0