fredag

igår kväll när jag redan hade gått o lagt mig kom jag på att jag glömt o skriva.
men iallafall, skoldagen igår var som vilken fredag som helst.
efter det så åkte jag pappa & marcus in till uppsala för att först hämta våra fosterbarn.
sen åkte vi vidare till tågstationen för att släppa av marcus.
som ska hem till nyköping, jobbigt.
men som tur är så hämtar vi honom på torsdag igen! :)

när vi kom hem efter en liten handlingstur på willys så laga jag mat till familjen.
och sen hjälpte jag mamma med att baka mockarutor som hon skulle ta med till jobbet.
sen några timmar senare blev det fullt hus.
familjen collin kom över med lilla bellan, och sen kom även anna-lena cicci & zack.
och efter ett ta kom andréa & anna med.
vi badade i badtunnan lite och sen tog vi ett mopperace ner till byn där vi träffa lite mer folk.
det blev en väldigt lyckad dag, så tack alla för allt!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0