livet på andra sidan jordklotet!

idag har vi bara legat vid polen hela dagen & försökt bygga på en liten bränna!
själv så orka jag inte längre än såhär så jag har precis duschat & gjort mig klar för en färd in mot staden.
om drygt 1,5 timme så åker vi till stan där vi ska shoppa lite & äta.
men först ska jag vara lite social med lillebror & spela kort.

jag kan inte säga att jag redan längtar hem för det känns fel eftersom jag har längtat hit i över ett halvår.
men jag saknar mina kompisar där hemma jättemycket!


nu börja det åska så kan inte sitta här längre för tillfället men fler bilder kommer senare!



såhär ser vårat hus ut!

live for life
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0