lördag & konfirmation

imorse var jag tvungen att gå upp runt 9 för att sitta lite barnvakt till nathalie & philip.
dagen började ute på altan där jag sola lite & sen gjorde jag lite frulle till oss.
nu har jag precis dammat på mitt rum & måste snart fixa lite lunch.
klockan halv 3 ska jag till kyrkan för att kolla på andréa's konfirmation.
och sen efter det ska jag med hem till henne.
bilder kommer nog ikväll!
och juste idag har jag inte ätit onyttigt på 3 veckor, duktig tjej! :)

den här veckan tills på fredag kommer vara fullt upp:
imorgon söndag ska jag till gimo & bada med massa folk, sen ska jag & mamma lämna fosterbarnen & sen ska vi hem till moster & hälsa på dom.
måndag: skola & träning
tisdag: skola & match
onsdag: skola, in till uppsala med mamma & sen träning.
torsdag: nyköping, hämta marcus & kanske träna.
fredag: THAILAND!

sen måste jag försöka hinna umgås med mina vänner innan thailand också!
och så har jag två fördjupningsuppgifter jag måste skriva färdigt.
fullt upp helt enkelt! :)

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0