lugn kväll

jag valde att kvarstå från det båda.
så jag har suttit hemma & solat lite & sen har jag även läst lite om so:n.
lugnt & skönt helt enkelt. 
inte lika kul att plugga kanske men skönt när det är klart! 

nu på kvällen har vi haft lite grönsaksdipp
och idag har jag inte ätit godis på en vecka & det är ju super bra.
fast innan det så käka jag inte så mycket iallafall för jag tänker på det jämt.
haha komplicerat de här.


imorgon är det skola som vanligt igen & jag längtar inte tillbaka!
hoppas den här veckan går fort 2 elr 3 prov har vi & sen kommer det kännas lugnt.
men det visar sig.

nu ska jag ta upp lite skolböcker & försöka bli lite smartare!



såhär såg blev hanna's hår i fredags! :)

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0