lung & skön dag.

idag har jag bara tagit det lugnt med en springtur imorse.
jag är verkligen jätteseg fortfarnade när jag är ute & springer.
skit jobbigt att andas osv. men men efter regn kommer solsken. förhoppningsvis.

sen följde jag med pappa för att lämna fosterbarnen & sen åkte vi o handla lite.
när vi kom hem laga jag maten & sen gjorde jag en rabarberpaj, (som inte jag ska äta.)
nu sitter jag & pluggar lite men om ett ta ska jag gå & kolla vm-finalen som jag hoppas Sverige kammar hem!
och sen ska jag bara ta det lugn & kanske läsa ut min bok.


älskade klasskamrater.

jag har så svårt att veta vart jag har dig.

nu ska jag gå & servera pappa & lillebror med nybakad rabarberpaj & vaniljsås.
skriver mer sen.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0