oland - österlövsta

matchen idag gick inte sådär super bra, torsk på 2-0.
vi orkade inte ta oss igenom hela matchen helt enkelt.
det var jättevarmt & tufft att spela.
men hur som, bara att ta nya tag tills nästa gång!

nu har jag precis kommit hem & andrea fick stå för skjutsen idag.
så vi tog oss fram & tillbaka till ekeby på hennes moppe, tack för skjutsen! :)

nu väntar jag på min mat som står i ugnen -fiskgratäng.
är så jäkla hungrig & helt slut!

senare sen ska jag kanske följa med andrea till östhammar elr så ska jag köra skivstång.
jag hatar att behöva ta beslut mellan olika saker.
men jag får se hur det blir.
egentligen är jag alldeles för trött för att köra skivstång men måste ju träna på det tills på torsdag då vi ska köra det men hela klassen! :)

men nu får tankarna först gå över till so-boken.
& sen ska jag äta.

skriver mer sen.

juste hade en jättekonstig dröm inatt,
jag drömde att jag hade fått barn en liten son.
men sen vakna jag & den härliga resan var då slut tyvärr.

live for life.
/ caroline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0