onsdag

idag har jag varit i skolan hela dagen, vilket var en väldigt seg dag.
men jag fick iallafall en hel del saker gjorda.
fick sluta lite tidigare från engelskan för jag var klar med allt. underbart!
så idag har jag gått på min sista engelska lektion i 9:an.

efter skolan åkte jag mamma & pappa in till uppsala.
vi började med att handla lite mat & sen handla vi massa solkrämer osv som vi ska ha med oss på fredag.
sen åkte vi till gärnbycentrum där det blev ett par timmars lunkande.
jag fick med mig en bikini, en bh, en kjol & ett par korta leggins hem.
tack mamma & pappa!

när vi kom hem runt 7 så åt vi lite mat & sen följde jag med anna till solariumet.
nu har jag precis duschat & bakat muffins till klassen.
imorgon kommer världens bästa bror hem & sen på fredag åker vi till thailand.
alltså har jag bara en sista skoldag kvar, lovely!

nu tänkte jag skriva lite om nanoteknik & sen försöka sova.
det blev inte många timmars sömn inatt så behöver ta igen ett gäng nu. 
+ att jag & marcus ska dygna imorgon. så sömn behövs!

idag började jag även känna av halsen lite säg inte att jag ska bli sjuk nu lagom till thailand!

tyvärr har det inte varit så mycke bilder här på senaste tid men jag lovar att jag ska bättra mig!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0