skön dag!

blev ingen träning, men jag tog en promenad med min kära vän anna istället!
då vi träffa på massa andra sköningar på vägen.
men innan det tog jag det lugnt & försökte lägga mitt stress åt sidan lite så jag låg ute i solen & läste lite ur min bok.

när jag kom hem från våran trevliga promenad så gick jag över med min färg till cicci.
och så kom vi även överens om att hon ska fixa min frisyr till balen, så jag slipper göra det själv nu :) perfekt!
det handlar om att ha kontakter helt enkelt!

nu har jag precis hjälpt min kära bror med hans prao-dagbok & så har jag bäddat rent & fixat lite grejer tills imorgon. så nu är allt stress på viloläge. jättebra.

imorgon ska jag till tandläkaren & jag är verkligen jättenervös inför det, & jag hoppas jag får nått sällskap med mig för sjäv vågar jag inte :).

nu ska jag fortsätta kolla sverige-frankrike med min älskade bror.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0