springcarro.

jäklar så jobbigt det var att springa!
men man får se det positiva i det hela :)
om ett ta ska jag nog krypa i kojj för jag är hel död & har ont i magen.
-tiden läker alla sår.

imorgon är det bara kortisdag i skolan & sen ska jag umgås med min bästa andrea.
vääärt!
vet inte riktigt vad vi kommer hitta på men det löser sig alltid, bara att vara med henne är en upplevelse!

sen på lördag är det marknad här & då ska laget sälja bakelser där,
jag andrea & amanda ska stå där från 11-13. haha det kan va nått det!
och på kvällen ska vi nog till östhamar & träffa lite folk.

på söndag har vi seriepremiär mot äckel österlövsta.
fan vad stryk de ska ha! :)
& sen kommer det väl bli en lugn kväll där för mig.

"gud vad fint hjärtat , du passde jätte bra i lockar!!<3:D älsakr dig<3"

att få en kommentar här på bloggen är ju alltid kul! 
och att få en sån här gullig kommentar av en av världens goaste personer värmer! :)

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0