thailand

tyvärr är internet så segt här nere, så kan inte ladda upp bilder.
men här kommer en iallafall på poolen utanför vårat hus. & en marcus.


igår var vi nere vid stranden, där vi även åt lucnh.
det var jättemysigt & jättegod lunch!
sen orka inte jag & mina brorsor sola mer så vi gick till village market. (ett shopping centrum)
& därifrån fick jag med mig lite saker hem.
bilder på alla shopping grejer får komma upp när jag kommer hem.
efter vi hade varit på stan så käka vi middag här på hotellet & sen gick vi hem till anna-lena & lennart hus.
där vi satt hela natten & hade det jätte trevligt!

idag:
imorse gick vi upp vid 9 då vi gick o käka frulle,
sen har vi legat vid poolen hela dagen.
& det har varit jättevarmt.

jag gick in runt 3 för sen orka jag inte mer & nu har jag precis duschat & märker nu att jag har brännt mig lite grann.

om en timme ska vi in till stan då jag & marcus ska kilppa oss & sen ska vi shoppa lite & sen ska vi spela bowling & käka mat.

live for life.
/ caroline





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0