världensbästa andrea här!

igår så åkte jag & andréa till östhammar.
där vi träffa massa nya människor & hade det super mysigt!
men synd att det var så jävla kallt bara!
jag & andrea landa i alunda runt halv 2, & då var det inte varmt ute.
sen följde jag med hem till henne & sov kvar där.

imorse vakna vi runt 10 då vi proppa i oss massvis med frulle, så våra magar har längtat!
sen åkte vi ner till ica & handla lite.
och sen åkte vi hem en sväng till mig där vi nu har tagit det jättelugnt & bara pratat en massa.

nu ska vi väl försöka hitta på något kul.
och ikväll ska jag försöka ta mig lite tid till no-plugg & så skulle jag behöva sola & träna!

skriver mer sen!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0