fredag

väldigt väldigt dålig uppdatering på senaste, förlåt för det!
men jag har så mycket annat att tänka på.
den senaste tiden har det inte hänt så mycket, bara gamla vanliga vanor.
men sen har jag även umgåts en hel del med mina fina vänner!

den här veckan har varit lite speciell, för jag & emma har nämnligen provat på en ny linje den här veckan.
-handel.
& det känns faktiskt riktigt bra eftersom ålderdomshem inte är nått för mig!
så det blir nog ett linjebyta på oss inom kort.
visst jag kommer sakna min fantastiska klass, men vi har iallafall idrott ihop!
& den nya klassen är riktigt härlig den med!
det jobbiga med det här är att vi har massvis att ta igen, men det ska nog gå.

det här får bli en liten nystart på skivandet...
om drygt en åker jag in till uppsala med fina andrea & sen ikväll får vi se vad som händer.
håller även på att ladda ner filmen "jag saknar dig" så om inte annat blir det nog att se den.
eftersom alla säger att man måste se den!

nu ska jag fixa mig lite sen måste jag rulla till bussen!
skriver mer sen.

denna jobbiga, tunga tid finner iget slut.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0