jag får lixom ingen ordning på mitt liv.

ojojoj vad längesen det var nu!
men jag har ju som sagt varit utomlands.
& det har ju på alla sätt varit mysigt o så bara jag & mamma o allt.
men jag har en frutansvärd ångest som jag inte kan hantera just nu, så det är ju ett litet minus i det hela.
hur som helst, tack mamma för en härlig resa, älskar dig massvis!


helgen som var så har jag varit nere hos storebror, viiktigt!
& sen i torsdags fyllde lillebror år, grattis i efterskott tonåringen. love u!

idag rulla skoldagen på fint & nu på kvällen har jag varit o kollat på hockey med bästa tjejerna!
nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar med resten av veckan.


dagens caroline.


live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0