kriga vidare.

träningen gick väl lite sisådär.
min period får mig nere. men det var iallafall kul att träffa massa folk & glada männiksor!

nu har jag precis duschat & ätit & sitter nu med en jävla matteläxa som inte alls får mitt humör att stiga.
sen måste jag även läsa lite svenska bok & en engelska upg.
kuljävligtkul.

jag har en fruktansvärt jobbig period just nu som jag även har nämt förut.
& det får mig vekligen nere, känner hela dagarna att jag har en klump i magen & tårarna sitter i halsgropen.
men jag försöker iallafall kriga vidare.

nu ska jag plugga & sen sova.

imorgon ny dag & nya möjligheter.
kort skoldag eller iallafall till 14.40 & sen tar jag med mig världensbästa emma på hockey.
då jag får träffa min lifskraft.
hoppas det är en dag som vänder mitt humör rätt!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0