måndag

det blev lite ändringar igår, så jag stanna hemma istället & kollade lite hockey med emma & linda.
& sen på kvällen kolla vi lite innebandy med, & sen drog vi hem till niclas.
hemma hos han kolla vi lite film & hade det bra.
men kollade lite fel i busstidtabellen så det kom igen buss för oss, så vi fick sova kvar hos honom.

imorse åkte vi hem runt 11 jag & emma till mig & lida åkte hem.
hemma hos mig kolla vi på jag saknar dig, & jag fällde faktiskt inte en enda tår, även fast alla säger att den är så sorglig & även fast jag har massvis att gråta för. men icke sa nicke jag klara mig!
när vi hade kollat klart på den så fixa vi lite carro&emma käk, snabbmakisar & kerre.
sen rulla vi hem till emma & nu är jag påväg hem för emmis skulle träna lite & jag ska hem & träffa min bror!
får se hur den här kvällen slutar, skriver mer imorgon.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0