tisdag

den här dagen började med ett möte med syo, rektor & mamma.
eftersom jag nu ska byta linje så behövde vi gå igenom vad som gäller osv.
men det gick faktiskt riktigt bra.

efter mötet åkte jag & handla med mamma på coop i östahmmar.
för den här dagen var lite onödig för mig, eftersom att alla lektioner blev inställda utom matte & idrott.
men idrotten kunde jag iallafall inte vara med på så det fick bli en hemmadag idag.

nu ska jag fixa någonting att stoppa i magen & sen ska jag gå hem till min fina vän anna.


brorsan jag saknar oss något fruktansvärt!


skriver mer ikväll.
det är upp till dig men även även till mig att se till så att allt ordnar sig.

live for life.
/ caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0