vilken dag!

imorse hade jag svenska prov, som faktiskt kändes riktigt bra!
sen åkte jag till tandläkaren för att limma tillbaka min diamant på tanden.
när det var klart så åkte jag hem o käka lunch, & sen skjutsa mamma tillbaka mig till skolan.
när jag kom tillbaka var det bara datakunskap kvar, & sen sluta vi.
men när jag väl kom tillbaka så känner jag efter ett ta hur min diamant trillar av igen. skiiitgrejer!
så nu ska jag tillbaka imorgon igen!

när jag kom hem så satte jag mig med lite plugg & blev sittandes i tre timmar, duktig tjej. så nu börjar jag komma ikapp sakta men säkert!

nu har jag precis färgat håret o kollar just nu på hockeyn, om en timme eller nått så ska jag ut o knalla med anna.
mycket trevligt!

sen imorgon är det fredag & sen lov äntligen!

skriver mer imorgon.
live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0