ändrade planer

det blev ingen tripp till östhammar.
utan istället följde jag med hanna ner till hallen & kollade alunda-sirius. 
tyvärr blev det ju stor däng men dom mötte ju trotts allt superettan.
kom hem efter 9 nån gång & nu har jag precis duschat & städat lite på rummet.

imorgon bitti kommer andréa & hämtar mig så ska jag följe med henne på hennes distriktgrejs & sen stannar vi kvar i märsta för att kolla när julia & amanda ska spela landskamp!
sen på kvällen kanske det eventuellt blir att kolla innebandy med en riktigt saknad elin! 
& sen kommer även grannarna över hit imorgon på en liten kräftskiva!


 tänk om nånting kunde va i närheten av bra.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0