en snabb utvärdering av helgen

i fredags när jag kom hem från skolan så åkte famljen till småkusinerna & hälsa på lite.
vi kollade idol & hade det jättettrevligt jag har verkligen saknat er!

i lördags ställde vi klockan på 7 då vi sen skulle ner till marcus o hälsa på lite.
vi var hemma hos honom ett tag & sen åkte vi ner på stan o kolla lite.
& sen kollade vi j20 matchen som nyköping kammade hem med 9-5.
efter det så åkte vi hem till josefin där vi lämna av marcus & josefin.
men blev även kvar där en lite stund, sen åkte vi hem igen.
& påvägen hem blev jag avsläppt i uppsala eftersom det va kulturnatten.
så imorse kom jag hem runt 3.
tack för en jättebra lördag & tack till alla rara människor jag fick träffa & umgås med inatt!

idag låg jag kvar i sängen länge ända till klockan halv 2, sen fixa jag & mamma lite mat.
& sen åkte vi in till uppsala där vi hämta upp niclas som har gått domarkurs, sen vidare till gränby för att fixa lite.
den här kvällen fick sluta i ishallen då vi kollade på almtuna-valbo j18 & det blev en vinst till almtuna.

nu ska jag stänga av datorn för ikväll & sen ta upp skolböckerna för lite plugg.
känner att den här veckan kommer bli tuff så bara att börja i tid.
har även åkt på en tung förkylning & det gör inte livet lättare att leva!

ännu en gång tack alla för en jättebra helg!
& en guldmedalj till de som orkade läsa allt!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0