helgen

i fredags efter skolan åkte jag julia, emma & linda till alicia.
vi började resan på ica där vi handla massa onyttigheter & sen gick vi hem till alicia.
hemma hos henne fixa vi tacos & hade det jätte trevligt.
sen på kvällen gick vi ut en stund & träffa lite folk.
& sen sov vi kvar hos alicia.

tack för en jättebra dag/natt!

igår när jag kom hem var det bara att packa.
sen gick jag hem till julia en lite stund & sen åkte vi till östhammar med andrea.
i östhammar träffa vi jättehärligt folk & hade det jättebra!
sen kom vi hem runt 1.

tack för ett jättebra helg alla fina människor!

imorse vakna jag runt 9 med grov resefeber & om drygt en timme åker jag & mamsen till barcelona!
jag är galet flygrädd så jag hoppas verkligen att det här går bra nu.
kommer hem på torsdag igen, då lillebror fyller år & storebror kommer hem!
underbart!

ska försöka skriva lite där nere & slänga upp några bilder.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0