jag gråter bara i regnet

det blir fan aldrig som man har tänkt sig, ibland är ju iofs det bra.
men inte i det här fallet!
skulle ju egentligen åkt till nyköping idag, men is-fan är trasig vilket innebär inställd match, och inge nyköping.
& då ville inte mamma & pappa åka ner.
så nu har vi en arg carro här.
& så måste jag vänta ännu en vecka innan jag får se min bror.

men istället får det blir att åka in till uppsala ikväll & kolla på almtuna-flemmingsberg.
och nu först ska jag reda ut några begrepp inom vården.

det är ju så att jag & mamma åker till barcelona på söndag så därför har jag lite grejer jag behöver få klara.

nu ska jag fortsätta sura & plugga lite.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0