lördag-söndag

igår hängde jag nästan hela dagen i en ishall.
det började med att jag kollade på andréa's distriktsträning & sen landslaget.
i landslaget spelade även tre av våra kompisar.
& jäklar vad duktiga de tjejerna har blivit!
när jag kom hem så var grannarna här på kräftskiva men jag stannade inte så kvar så länge,
för jag åkte istället hem till julia där även johanna var.
vi satt barnvakt åt lilla my & så färgade vi johannas hår & gjorde massa trevliga saker.
tack för allt!

nu har jag precis fixat mig & ska om 20 minuter knalla ner till bussen.
där jag möter upp andréa & sen ska vi till gränby ishall för att kolla på almtuna-nyköping j20.
sen efter den matchen åker vi direkt till trångsund & kollar på marcus match.


bästa storebror!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0