måndag-tisdag

tiden bara rinner iväg...

igår efter skolan följde emilia med mig hem en stund. sen satte jag mig o plugga ett ta.
& sen på kvällen cykla jag hem till julia & umgicks lite med henne.

idag så har jag inte mått hundra så fick bara bli en halvdag i skolan.
& så slapp jag även skolfotograferingen, underbart.
när jag kom hem gjorde jag en äppelpaj som familjen ville ha till ikväll när det är elitserienpremiär.
sen färga jag mitt hår, så nu är det lite mörkare.
nu har jag precis käkat middag & ska nu sätta mig med mitt skolarbete.
tror inte det blir nån skola för mig imorgon, så blir massa grejer tills på torsdag.

sen vill jag även gratta min bror som blev årets kapten!

jag älskar dig storebror!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0