östhammar

igår åkte jag till östhammar för att kolla på emma & co match.
hade riktigt häliga brudar med mig i publiken!
men tyvärr stordäng mot ekeby.

efter matchen åkte vi hem till emma en snabbis & sen åkte vi till johanna.
hemma hos johanna var det lite mer trevligt folk,
men jag valde att åka hem eftersom förkylningen tar dö på mig.
hoppas ni fick det bra & levde livet lite för mig med!

_____________________________________________________

imorse vakna jag riktigt tidigt, redan vid 8.
nu har jag precis käkat frulle.
& sitter nu & kollar på jackor, måste ju införskaffa mig en sån snart!
men vet inte vad.

den här dagen kommer tillbringas i en ishall.
klockan 1 åker vi o lämnar knattarna & sen vidare till flemmingsberg för att kolla på marcus match.

slänger kanske in ett inlägg innan vi åker.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0