torsdag

imorse hade vi läxförhör på begrepp & måste för en gångs skull säga att det gick bra.
så nu känns det bra, förutom allt annat som är framför mig.
jag har svårt för människor som klagar på mig så från att ha varit världens gladaste försvann det på en sekund.
så tyvärr höll jag inte ut hela skoldagen med mitt glada humör.

när jag kom hem måla jag lite i hallen & sen tog jag upp böckerna.
nu har jag precis duschat & kollat lite hockey & nu ska jag skynda mig & möta upp finaste julia.

jag är glad över att vi har hittat tillbaka till varandra igen!
jag älskar dig!

live for life.
/ caroline

Kommentarer
Postat av: julia andersson

du anar inte hur glad jag är . älskar dig min skatt ! <3

2011-09-15 @ 21:10:36
URL: http://juliaeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0