torsdag

idag är ingen topp 10 dag.
började dagen med en rejälv försovning vaknade 10 i 8 & behöver cykla 5 över.
men som tur var så hann mamma hem innan, så jag fick skjuts & hade tid på mig till halv istället.
i skolan hände inget speciellt bara lite engelska glosor.
& det gick faktiskt bra för en gångs skull!
tjejen som inte så hajj på engelska menar jag.

när jag kom hem så somna jag direkt, har varit alldels hängig hela dagen.
& så har jag frysit en massa så la mig i ett bad men varmvattnet tog slut så det var kallt..
nu har jag precis varit ute o gått med hanna & just nu håller jag på att svettas ihjäl.
tror jag har feber om jag ska vara ärlig.

men nu ska man inte klaga imorgon är det ju fredag iallafall!

nu ska jag bara ta det lugnt & läsa lite vård & omsorg.
har inga planer för morgondagens så skriver mer då.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0