believe me i don't want to go

sådärja nu var sista dagen på lovet slut, och skola imorgon igen.
vad säger man, vill verkligen inte tillbaka till skolan!
men ska verkligen tacka alla fina vänner som hjälpt mig att få ett toppen lov!

idag har jag först varit en sväng i stan med hanna sen gick vi o sola en sväng och efter de fick vi skynda oss till träningen, nu har jag precis duschat o färgat ögonbrynen.
mitt huvud håller även på att sprängas just nu så ska bara platta håret lite snabbt o sen skynda mig i koj.
juste idag börjar mitt nya liv, godisförbud helt o hållet infört, får se hur de här går..
sen kom även min fina bror hem iidag mycket uppskattat!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0