första skoldagen

de är tisdag och skolan rulla på bra, kort dag sluta 12 så de klagar man aldrig på!
när jag kom hem åt jag lite mellis och sen åkte jag med marcus & pappa till märsta,
de började med att vi hälsa på kusinerna, händer inte allt för ofta men mycket trevligt!
sen åkte vi förbi o visa marcus vårat nya hus & sen åkte vi även hem till farfar en sväng.
när vi kom hem fick de bli lite skitmat, pizza. men klagar aldrig.
nu snart så ska jag följa med o lämna marcus hos gustav och sen hem o ladda om batterierna för cp engelska imorgon bitti.
humöret ska jag inte klaga på, finns alltid lite mer enegri när storebror är hemma o hälsar på & allt känns så mycket lättare, men kan också vända snabbt men nu är de bra.
live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0