huvudet med tusen tankar för mycket.

de blev lite farande på mig igår ändå.
först följde jag med pappa och hämta barnen sen åt jag lite mat & sen tog jag o homie en promenad till hallen och kollade alundas kval, som de vann. sen fick jag skynda mig hem och sen åkte jag till gimo.
började med att jag gick hem till emilia & sen gick vi bort på en fest i en lokal.
festen var väl helt okej, eller nej men den kunde ha varit, mycket folk o häligt folk.
tack till tjejerna jag gick dit med & för alla andra härliga folk. ni är guld!
o hoppas ni hade lite roligare än vad jag hade!

sen tog jag 23.45 bussen hem. vad gör man när man kommer ner till stationen och sen en blodslagen misshandlad tjej. får lite smått panik men också en känsla som säger att man är lyckligt lottad.
kom hem vid 12 och sen kröp jag ner i kojj direkt.
sen när jag vaknar i morse hade jag fått ett sms av mamma, "hej vart är du? när kommer du hem? vi åker o badar hemma ca 2"
haha sen får jag ett till sms oj haha du var visst hemma. bra koll där morsan! ;)

idag vet jag inte riktigt vad som händer hoppas på en otrolig rolig lördag kväll iallafall!
kanske följer med in till uppsala på bio men får se.
nu ska jag iallafall äta upp min frulle o sen bädda rent.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0