lördag

igår så fick de bli en sväng till österby där jag och emma träffa tove & maja, mycket mysigt!
dock stanna inte vi så länge eftersom min förkylning vill döda mig och sen kände jag att jag behövde dela lite tid med min bror med.
men tack för den lilla stunden iallafall!

när vi kom hem fick vi skjuts av simon & sen åkte alla vi 4 hem o kolla bb, haha o herrejävlar vad vi skratta!
sen gick vi o la oss direkt efter de.

imorse vakna vi hyffsat tidigt då kasta jag mig in i duschen och sen käka vi lite frulle.
nu ska vi alldeles strax in till uppsala med andrea för att kolla på lite valle kläder.
vet inte vad som händer ikväll riktigt, skriver mer sen om de.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0