helgen

tjejen som är bra på att uppdatera..
den här helgen har gått riktigt fort måste jag säga.
fredagen spenderades i skolan till 2 sen åkte jag o pappa in till uppsala o handla mat.
när jag kom hem så åkte jag sen vidare till öshammar där jag umgicks med julia och johanna.
sen tog vi bussen hem vid 12.

igår så var jag tvungen att gå upp vid 10 för sen skulle vi ha visning.
under tiden så åkte vi till uppsala o luncha.
när vi kom hem blev de brotom då var de bara att kasta i massa hårfärg i håret och sen åkte jag till öregrund med julia och tove hem till emilia. efter ett ta kom även johanna.
där åt vi lite mat o sånt där trevligt sen så åkte vi till gräsö på en fest.
vad ska jag säga, visst den var kul de var den men den spårade ur toltalt när folk började slåss osv.
tog halv 1 färjan till öregrund där vi mötte några o följde sen med hem till jonte.
sen åkte jag ut på äventyr vid 5 och kom sen hem idag vid halv 2.

när jag kom hem la jag mig i ett varm bad, riktigt skönt!
har inte sovit någonting alls inatt tror jag, så är riktigt trött nu.
men bara att hålla ögonen öppna ett par timmar till!
vid 8 ska jag ut o springa med anna och sen ska jag soooova!

tack till alla fina människor som håller mig uppe på benen hela dagarna och tack alla för en bra helg!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0