vilken jävla natt

kunde inte alls sova i natt..
fast iofs gjorde inte de så mycket för jag skulle iallafall inte till skolan idag.
har inte skrivit här nu på några dagar men de är bara för att internet inte har fungerat.
idag har jag inte alls några planer, men en sak vet jag och de är att jag tänker inte bara sitta hemma.
pappa ska väl in till stan vid 2-3 för att hämta våra fosterbarn så följer nog antagligen med dit.
sen så ska jag nog ut o gå en sväng med anna & sen tänkte jag kika lite innebandy skulle jag tro.
men de känns som en sjukt seg fredag, man vill ju göra nå kul en dag som idag.

juste skivstången med marcus & gustav, haha ja vad säger man.
de fick nog en liten chock av att de faktiskt var jobbigare än vad de trodde.
efter fick jag höra den här "de här va fan bland de jobbigaste jag har gjort"
haha och smidiga hockeyspelare kan man ju drömma om..

igår gjorde jag väl heller inte så mycket, var hemma hela dagen och städa för fullt eftersom att de var visning vid 6. sen var jag även ut på en lite sprigtur med min kära homie.
sen åkte även min underbara bror hem igår.

nu ska jag gå o blåsa mitt hår torrt sen så ska jag skriva lite historia, juste blev klar med manuset till sv muntliga igår men vet fortfarande inte om jag kommer fixa de där.

man vet inte vad man har förens man har förlorat de.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0