älskade fredagar

idag vart det lite knas i skolan, eftersom vi inte hade några lektioner osv. .
men en svenska lektion fick vi stå ut med iallafall.
känner att jag inte var mamma's ängel på den direkt.
men små saker som jag hackar upp mig på gör mig tillslut vansinnig!
och den här veckan finns det så sjukt mycket jag ångrar och bara vill glömma.
men de funkar ju inte så tyvärr.

jaja, nu har jag precis kommit hem iallafall och precis fyllt på magsäcken lite.
om ett ta när magen inte är så tung längre ska jag ut och springa en liten sväng.
sen ikväll ska jag in till uppsla med härligt folk för att kolla på bio!



finaste hjärta!

live for life.
/ caroline sundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0