dålig på att uppdatera

de senaste dagarna har rullat på som vanligt.
skola och träning.
sen har de inte bjudits på så mycket mer.
känns otroligt skönt att vi får lov imorgon behöver verkligen de nu!
lovet inleder jag med att gå på stan med mina tjejer och sen blir det nog en bio med, sen på kvällen när vi kommer hem får vi se om vi orkar nå mer eller om vi bara tar de lugnt.
sen på lördag börjar jag dagen med att kolla innebandy med julia och sen hoppas jag på äventyr!

dagen idag har gått fort, först skolan och måste säga att vi har otroligt skönt schema slutar alla dagar innan 2 förutom en, underbart! men iallafall efter skolan så åkte jag in till uppsala med pappa & mamma, där kolla vi på lite presenter till marcus som fyller 18 om en vecka och sen så fick även jag en datorväska, välbehövligt!
dock ser de lite för smart ut för min smak att använda en sån men vad gör man inte för att underlätta de lilla som går lixom!
när jag kom hem gick jag ut på en springtur och sen har jag bara tagit de lugnt hela kvällen.
lagade dagens biddag och sen plugga jag lite historia med.

nu ska jag krypa i koj & så hoppas jag på en helt fantastiskt lov!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0