it´s time to say goodbye

träningspassen igår har satt sina spår..
otroligt dumt av mig att ta en springrunda efter ett skivstång-intervall pass måste jag säga.
fyfan så illa jag mår!
tur att man är ledig idag iallafall, eller bara ett utvecklingssamtal som står på schemat.

nu har mäklaren precis varit här eller någon som berätta en massa inför våran visning.
så nu är de nära, visning om några veckor osv.

om en timme drygt ska jag och pappa till skolan och sen åker vi in till uppsala en sväng,
efter det rullar vi vidare till märsta för att skriva på något kontrakt på de nya huset.
när jag kommer hem ska jag eventuellt gå på ett gympa pass annars blir de en springtur, om inte både och.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0