mysfaktor - hög!

idag mår hon inge bra, vilket motsvarar inget glatt humör & ingen träning!
mått illa nästan hela dagen eller ja 9-19 iallafall och de räcker gott o väl får jag säga.
jag ljuger inte om jag säger att jag aldrig i hela mitt liv har haft en sån fruktansvärd träningsvärk som nu.
haha jaja, aldrig mer träna eller vad säger man.. närå!

har precis kommit hem från märsta där vi var på visning eller nej vi skrev på ett hus som vi är intresserade av så får se hur de här slutar.
nu ligger jag här som en död fisk i min säng och försöker pina i mig en macka eftersom jag knappt ätit idag.

snart ska jag sätta på gårdagens bb och sen plugga lite kanske om jag orkar och sen säger jag godnatt.
jute dagens höjdpunkt idag var när mamma berätta att marcus & josefin kommer hem imorgon!
de kallas verkligen för lycka allt jag behöver längta efter nu för tiden & allt som räddar min helg.
kärlek till er!

imoron blir de nog ingen skola för mig eftersom jag fortfarande ser ut som ett lik och är helt slut.
därför laddar jag redan nu om och tar nya tag inför måndag!
live for life.
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0