fint väder = dålig uppdatering

gårdagen slutade hemma hos andrea där vi o julia kollade bb o åt grönsaksdipp mycket mysigt!
kom hem efter 11 nån gång då jag direkt kröp i säng.

imorse var jag otroligt trött när klockan ringde men bara att kliva upp iallafall.
slänga upp håret i en toffs o kila till skolan!
vi har skrivit matte nationella hela dagen, o ja de va riktigt svårt.
när man skriver matteprov kan man inte säga om de va lätt eller svårt för de visar sig när man får tillbaka det.
för det är otoligt lätt att tolka matteuppgifter fel o då blir allt fel. haha.
men jag hoppas på de bästa!

tog sen halv 2 bussen hem.
o då kom andrea över o käka lite mellis med mig och sen nu har vi solat hela dagen.
även anna har varit förbi på lite fika.
mycket mycket trevligt & mycket mycket kärlek till vädret som gör att man orkar o kan uppnå den solstråle man är.

just nu sitter jag o andrea o pluggar lite ute i solen.
hon musik o jag historia grejs.
senare sen ska vi ut på en promenix med anna & sen får vi se om dagen har något mer att bjuda på!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0