fotbollsträning

skoldagen idag va lite seg men jag klara mig igenom den iallfall.
efter skolan följde jag med emma hem, vi åt lite, kollade på en as bra film.
"the vow" verkligen värd att se!
sen åkte vi o kolla på daniel's konsert, haha & sen knalla vi vidare på fotbollsträning.
barnen som sjön på konserten var faktiskt superduktiga!
de gick helt okej för mig på träningen tyvärr gjorde jag illa foten lite.
men sånt man får ta!

nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen sen sova.
imorgon har vi engelska nationella hör & lyssnardelen.
fyfan säger jag bara, hälsa mig lycka till!

just nu önska jag att allting vore så himla bra,så jag hoppas vindarna vänder snart!
sista dagen i skolan imorgon sen har vi långhelg enda tills måndag.
skriver mer imorgon!

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0