fredag-lördag

igår va de skola precis som vanligt.
efter skolan åkte jag emma & linda in till uppsala en sväng fick med mig ett par svata jeans hem.
mycket behövligt! eftesom alla blir så jäkla stora efter ett ta.
när vi kom hem laga vi mat, eller ja linda laga åt oss ;)
sen hade vi lite tråkigt ett ta & sen fick vi lite pojksällskap o kolla första perioden på hockeyn.
efter de så åkte vi iväg en sväng & träffa lite annat folk, kom hem runt halv 2.
och för vanlighetersnas skull så åt vi lite kvällsfika innan vi gick o la oss.

imorse sov vi ut till 11, sen gick vi o åt frulle.
o nu har vi tagit de lite lugnt o fixat oss osv.
om ett ta ska vi kila till fotbollsplan o kolla på match norrskedika-gräsö.
men nu först måste jag sätta på lite smink o borsta gaddarna.
efter matchen ska jag hem en sväng o äta med min familj & sen ikväll ska jag vara med emma, julia & lovisa.
mycketmycket mysigt!

live for life.
/ caoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0